05 december, 2014

Star of Wonder

Hej,

En af min nye dies er Stars of Wonder fra Memory Box, den er fantastisk smuk i al sin enkelhed.

Det første kort er helt i sort-hvid. Jeg har anvendt de nye mønsterpapirer fra Maja Design "A Gift for You". Maja Design er helt bestemt en af mine favoriter når det kommer til mønsterpapirer.


Her ser i Stars of Wonder, vist er de smukke.


Inde i kortet har jeg bare anvendt et af papirerne fra serien, enkelt og smukt.


Til dette kort har jeg anvendt:
Hvid og sort cardstock
Mønsterpapir: Maja Design "A Gift For You At Christmas Time"
Motiv: Pion Design "Vintersaga"
Stempler: Panduro "God Jul Clearstamps"
Dies: Memory Box "Stars of Wonder", Cheery Lynn "English Tea Time"
Pynt: Panduro "sort edderkoppespind", Petaloo "Feathers"


På det andet kort har jeg anvendt Pion Designs nye juleserie "Days of Winter". Pion design er en anden af mine favoriter, og jeg glæder mig altid til deres nye kollektioner


En anden ny favorit er Crafters Companion's "Chantilly Lace Stamping Frame" die.


Inde i kortet har jeg stemplet med Christmas Postcard fra Inkadindo, jeg forsøgte at få et slidt udtryk, of synes jeg lykkedes nogenlunde.


Til dette kort har jeg anvendt:
Creme cardstock
Mønsterpapir: Pion Design "Days of Winter"
Stempler: Inkadinkado "Christmas Postcard", HobbyGros "Varme julehilsner"
Dies: Memory Box "Star of Wonder", Crafter Companion "Chantilly Lace Stamping Frame"
Pynt: Blonde og blomst fra Prima


Det sidste kort for idag, er også lavet med Pion Designs "Days of Winter"




Inde i kortet har jeg anvendt et udklip fra serien som skrivefelt.


Til dette kort har jeg anvendt:
Creme og blå cardstock
Mønsterpapir: Pion Design "Days of Winter"
Stempler: Inkido "Julhälsningar"
Dies: Memory Box "Star of Wonder", Crafter Companion "Chantilly Lace Stamping Frame"
Pynt: Blonde fra Prima, Doily fra Wilton

Tak for at du kikkede forbi!
Lone

1 kommentar:

  1. Hej Lone, så underbara julkort! Julstjärnorna från Memory Box är så läckra, måste ha!!!
    Nu ska jag kika vidare på resten av korten!
    Kram Karin

    SvarSlet