09 december, 2014

Lili of the Valley Art Pads

Hej,

Jeg holder meget af Lili of the Valleys stempler, men jeg er ikke så god til at farvelægge, så jeg har købt nogle af deres Art Pads - praktisk :)



Vist er han fin....


Inde i kortet - mønsterpapiret er fra KaiserCraft


Til dette kort har jeg anvendt:
Hvid og vinrød cardstock
Mønsterpapir: KaiserCraft "St. Nicholas" 
Motiv: LOTV "'Tis the Season"
Stempler: HobbyGros "Glædelig Jul"
Dies: Magnolia Doohickeys "Big Cozy Snowflake"
Pynt: Blonde og blomster fra Prima, Perleranke fra Kort & Godt

På det andet kort har jeg også anvendt papir fra KaiserCraft.


Jeg synes denne stempel fra Stampendous er sjov, håber I har sendt jeres ønskeseddel til julemanden...


Inde i kortet:


Til dette kort har jeg anvendt:
Hvid cardstock
Mønsterpapir: KaiserCraft "St. Nicholas" og "Christmas Carol"
Motiv: LOTV "Christmas Children"
Stempler: Stampendous "When you stop"
Dies: Spellbinders
Pynt: Julerose

Det næste kort er lavet med papir fra Maja Design.


Inde i kortet


Til dette kort har jeg anvendt:
Hvid og blå cardstock
Mønsterpapir: Maja Design "Vintage Winter"
Motiv: LOTV "Time for Christmas"
Stempler: Penny Black "Xmas every day"
Dies: Simon Says Stamp "Eliza Snowflaske"
Pynt: Halfpearls fra Reprint, julestjerne

Det sidste kort er lavet med papirer fra Vivi Gade:


Inde i kortet


Til dette kort har jeg anvendt:
Hvid og brun cardstock
Mønsterpapir: Vivi Gade "Oslo", rester fra Maja Design
Motiv: LOTV "Time for Christmas"
Stans: Martha Stewart "Doily Lace"
Pynt: Metalhjørner fra Pagoda, Tim Holtz "Word band Xmas", Velourbånd, Stjerner


Tak for at du kikkede forbi!
Lone

1 kommentar: