02 december, 2014

Compendium of Curiousity 3 Challenges - Julekort edition

Hej,

1. december - helt utroligt, hvor har 2014 blevet af....
Men december betyder jul, og jeg holder meget af julen, og julekort laver jeg hele året....

I som følger min blog ved at jeg forsøger at følge Linda Ledbetters Compendium of Curiosity 3 Challenge (CC3C), det er så sjovt at udfordre sig selv. Men det er sværere at updatere bloggen i samme takt, så her kommer et potporri af julekort jeg har lavet.

Det første er en kombination af CC3C 8: Faded Layers og CC3C 9: Stamps & Framelits:


Jeg startede en gang i tiden med at lave 3D kort, så det er sjovt at denne teknik har fået en ny æra med Tim Holtz Stamps and Framelits serie. Jeg har dog ingen Stamps & Framelits, så jeg stemplede bare motivet 3 gange og klippede de dele jeg ville ha ud.


Faded layers er noget sværere at fange på billed, men om I kikker rigtig godt efter der I nogle lysere stjerner i baggrunden.


Til dette kort har jeg anvendt:
Hvid og sort cardstock
Stempler: Stampers Anonymous "Grunge Flakes" og "Christmas Blueprint"
Ranger produkter: Distress Markers, Distress Ink "chipped saphire", Embossing Powder Sticky, Distress Glitter "rock candy", Alcohol Ink "snow cap", "pearl", "cloudy blue", "sail boat blue", "denim" og "mushroom"
Stencil: Stampers Anonymous "Stars"
Pynt: Tim Holtz Ideaology "mirrored stars" og "wordband christmas", sort silkebånd.


Det andet kort er en kombnation af CC3C 11: Effect Powder og CC3C 12: Distress Photo Tinting.
På motivet har jeg malet dukken rød, hans trøje lyseblå og hans kinder er blevet rosa.


Effect Powder med distress embossing powder "vintage photo" er utrolig lækkert. Giver en skøn rusten følelse.


Til dette kort har jeg anvendt:
Hvid og brun cardstock
Mønsterpapir: Inkido "Forever Santa"
Motiv: Kort og Godt
Dies: Sizzix "Ornate Frame"
Pynt: Idea-ology "wordband christmas" og "mirrored stars", Panduro organza, Distress Embossing Powder "vintage photo"


Det næste kort er min tolkning av CC3C 14: Colored Crackle, som ses på snemanden.


Dette kort er et staffelikort, og jeg er vild med Tim Holtz' nye julstempler "Handwritten Holidays"


Bagsiden af kortet:


Til dette kort har jeg anvendt:
Hvid og blå cardstock
Mønsterpapir: Maja design "vintage frost basic"
Stempler: Stampers Anonymous "handwritten holidays 2"
Dies: Sizzix "Winter wonder"
Ranger produkter: Distress crackle paint "rock candy", Distress paint "picket fence" og "pumice stone", Distress ink: "pumice stone", "gathered twig" og "rusty hinge"
Pynt: Panduro: halfpearls, Vivi Gade: silkebånd, Stampendous: Fun Flock

Det sidste kort idag er CC3C 15: Cabinet Card Pocket.


Inde i kortet har jeg stemplet Julemanden, jeg elsker dette motiv, det er precis sådan jeg forestiller mig at han ser ud :)


Den store tag, som man lyfter ud af kortet fra toppen.


Og på bagsiden er der plads til en lille hilsen:


Til dette kort har jeg anvendt:
Creme cardstock
Mønsterpapir: Ridderholms design "A Christmas Story"
Stempler: Stampers Anonymous "Letter to Santa", Inkadinkado "Letter to Santa"
Dies: Sizzix "Vintage Cabinet Card", Magnolia Doohickeys "Slender Firs", "Cozy Snowflake" og "Big Cozy Snowflake"
Pynt: Prima Flowers, Blonde fra Papper og DecoArt "Glistening Snow Writer"


Tak for at du kikkede forbi!
Lone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar