07 december, 2014

A Joyful Christmas

Hej,

I dag har jeg 4 julekort til jer. Det første er et staffelikort lavet med Maja Designs fine mønsterpapirer - Vintage Frost Basic.


Jeg elsker stemplen A Joyful Christmas fra Tim Holtz.


Jeg synes denne kortmodel er utrolig fin og luksus.


Til dette kort har jeg anvendt:
Hvid og grå cardstock
Mønsterpapir: Maja Design "Vintage Frost Basic
Stempler: Stampers Anonymous/Tim Holtz "A Joyful Christmas" og "Postcard"
Dies: Spellbinders "Decorative Labels Eight
Pynt: Blomster fra Prima og Marianne Design

Til det andet kort har jeg anvendt Julen är här fra Maja Design.


Inde i kortet:


Til dette kort har jeg anvendt:
Hvid og grøn cardstock
Mønsterpapir: Maja Design " Julen är här"
Motiv: Pion Design "Vintersaga"
Stempler: Stampers Anonymous/Tim Holtz "A Joyful Christmas"
Dies: Spellbinders "Labels Twenty-Five
Stans: Martha Stewart "Doily Lace"
Pynt: Blomster og blad fra Prima, half-pearls fra Basic Grey

Jeg har også anvendt Maja Designs " Julen är här" på det tredie kort.


Inde i kortet:


Til dette kort har jeg anvendt:
Hvid og rød cardstock
Mønsterpapir: Maja Design " Julen är här"
Motiv: Pion Design "Vintersaga"
Stempler: Momory Box "Simply Wonderful"
Dies: Spellbinders "Labels Thirty-Eight"
Pynt: Momenta Corners, Blonde og blomster fra Prima

Til det sidste kort for idag har jeg anvendt Maja Design serien Vintage Frost Basic.


Dette kort kan ikke åbnes, i stedet er der en tag man kan skrive en hilsen på.


Bagsiden:


Til dette kort har jeg anvendt:
Hvid cardstock
Mønsterpapir: Maja Design "Vintage Frost Basic"
Stempler: Stampers Anonymous/Tim Holtz "Deco Christmas"
Dies: Sizzix/Tim Holtz "Tag and Bookplates" og "Tree Line", Magnolia Doohickeys "Slender Firs"
Pynt: Stampendous "Fran-Tage Shabby Blue", Crincle Ribbon, Distress Inks "Weathered Wood", "Stormy Sky" og "Chipped Saphire"

Tak for at du kikkede forbi!
Lone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar