25 december, 2014

Forever Santa

Hej,

I dag har jeg 4 kort alle lavet med Inkido's mønsterpapir Forever Santa.

Det første er i brun og tyrkis - en kombination jeg rigtig godt kan lide.


Dette fine hjerte er fra Tim Holtz


Inde i kortet:


Til dette kort har jeg anvendt:
Hvid og brun cardstock
Mønsterpapir: Inkido - Forever Santa
Motiv: Inkido - Happy Christmas 2
Stempler: Panduro - God Jul
Dies: Cheery Lynn - French Pastry, Magnolia Doohickeys - Cozy Snowflake
Pynt: Tim Holtz Idea-ology - Heart Charm; Organza ribbon, waxed cotton string og half Pearls fra Paduro; Blomster fra Prima

Det andet kort er i røde og brune nuancer. Jeg er vild med Ornate Frame fra Sizzix/Tim Holtz, som eg synes passer fint som billedramme:


Inde i kortet:


Til dette kort har jeg anvendt:
Hvid og brun cardstock
Mønsterpapir: Inkido - Forever Santa
Motiv: Pion Design - Vintersaga
Stempler: Reprint - Med önskan
Dies: Sizzix/Tim Holtz - Ornate Frame, Craft Too - Snowflake Border, Spellbinders - Fancy Tag Two
Pynt: Distress Ink - Aged Maghogani, Distress Glitter - Rock Candy, Prima - Antique Mistletoe

Det tredje kort er i brune og hvide farver:


Inde i koret:



Til dette kort har jeg anvendt:
Hvid og lysebrun cardstock
Mønsterpapir: Inkido - Forever Santa
Motiv: Reprint
Stempler: Inkido - Julehälsningar
Dies: Magnolia Doohickeys - Cozy Snowflakes
Pynt: Half Pearls - Basic Grey, Blomster - Prima

Det sidste kort er holdt i den rød/hvide skala:


Jeg holder meget af Magnolia Doohickeys juledies, og Cozy Snowflake har jeg i 2 størrelser:


Inde i kortet:


Til dette kort har jeg anvendt:
Hvid og brun cardstock
Mønsterpapir: Inkido - Forever Santa
Motiv: Pion Design - Juletid
Stempler: Panduro - Varme julekramar
Dies: Magnolia Doohickeys - Cozy & Big Cozy Snowflake
Pynt: Blonde og Poinsettia Ruby Sparkle fra Prima

Tak for at du kikkede forbi!
Lone

1 kommentar: