18 december, 2014

Jul ala Frank Garcia

Hej,

Har du opdaget Frank Garcia aka Haus of W? Hvis ikke så må du tjekke hans blog, hans arbejde er fantastisk.

Jeg har taget en af hans online Layout kurser, og det inspirerede mig til disse to julekort, til begge har jeg anvendt Maja Designs serie "Julen är här".


Kortet har "hemmelige" låger, mon min tante som fik dette julekort har regnet det ud ;)


Inde i kortet:


Bagsiden:


Selvfølgelig med en "hemmelig" låge:


Til dette kort har jeg anvendt:
Hvid cardstock
Mønsterpapir: Maja Design "Julen är här"
Stempler: North Stamps "Julehilsen" og "Julepost"
Pynt: Organza og satinbånd fra Panduro, Prima "Poinsettia Ruby Sparkle", Cheesecloth

Det andet kort har en lille lomme med en tag på forsiden:


Jeg har anvendt Magolias "Ticket God Jul" på taggen:


Inde i kortet:


Bagsiden:


Til dette kort har jeg anvendt:
Hvid cardstock
Mønsterpapir: Maja Design "Julen är här"
Stempler: Magnolia "Ticket God Jul"
Dies: Simon Says Stamp "Eliza Snowflake" og Cheery Lynn "French Pastry"
Pynt: Cheese cloth og Prima "Antique Mistletoe"

Tak for at du kikkede forbi!
Lone

1 kommentar:

  1. Hej Lone! Woaw vad läckert, nu fick jag jättemkt inspiration att göra ett kort med hemliga små luckor!!
    Kram Karin

    SvarSlet