02 januar, 2012

Julen varer lige til påske....

Jeg sender mange julekort hvert år, derfor benytter jeg altid juleferien til at ligge lidt på lager, og dette år er ingen undantagelse. Selv om vejret ikke ligefrem oser af jul og vinter bliver jeg altid på godt humør når jeg laver julekort.

Det første jeg tænkte at vise i dag er et rimelig enkel kort hvor motivet er fra Reprint og hedder "Annelies Jultags":
Mønsterpapiret er fra Maja Design serien "Vintage Winter". Denne hedder "Snart är det jul". Jeg synes farverne er helt fantastiske, og passer fantastisk godt med taggen. 
Blomsterbuketten er sammensat af blomster fra flere fabrikat bl.a. Reprint og Kort og Godt.
Stemplen "Julhälsningar-H" kommer fra Inkido og den er stemples på Spellbinders Fancy Tag Two. Kanten på inderpapiret er stanset med "Bubble Bath" fra Martha Steward og rundt omkring er der dekoreret med Paper Pearls.

Inde i kortet: 
Blonden kommer fra en pakke med mange forskellige blonder som jeg købte på auktion. Skrivefladen er Spellbinders "Lacey Ovals".
Bagsiden af kortet prydes af mit personlige stempel fra Inky Wings som er stemplet på "Fleur De Lis Accent" fra Spellbinders. Som du sikkert allerede har regnet ud er jeg meget glad for mine Spellbinders, og man kan aldrig få for mange :)

Håber I kan lide hvad I ser...
Lone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar