05 januar, 2012

Blue, White and Glitter

I dag skal jeg melde mig til udfordringen på The Official Magnolia Inspiration Challenge - TOMIC (http://officialmagnoliainspirationchallenge.blogspot.com/). Udfordringen lyder "Sketch with color combo", anvend følgende sketch og anvend farverne blå, hvid og glitter:

Dette er mit bidrag, jeg tror jeg har fået det hele med :)
Stemplen hedder "Ice Tilda" og er selvfølgelig fra Magnolia - det er jo et must på deres blog :) Mønsterpapiret er Maja Design fra serien Vintage Winter, disse 2 hedder "Luften är krispig" og "Snön glittrar". Derudover har jeg anvendt design papir fra Panduro i hvidt og sølv. Rundt alle kanter er der lagt sølvfarvet Stickles.

"God Jul" stemplen er også fra Panduro, og den er stemplet på krympeplast som derefter er krympet med en varmepistol. Har du ikke prøvet det kan jeg varmt anbefale det, det er virkelig sjovt og resultater er fantastiskt. Det er vigtig at anvende StazOn stempeldyne, eller fæster stemplen ikke! Igen er der brugt Stickles rundt i kanten og midten har jeg fyldt med Glossy Accents fra Inkssentials for at få en 3D effekt. Tilda har naturligvis også fået lidt Stickles "Diamond" på muffen, ørevarmeren og strømperne.

Her er der virkelig tale om lag-på-lag...

Inde i kortet:

Bagsiden:
Dette personlige stempel er fra Whimsy Stamps.

Kryds fingre for mig hos TOMIC.

Mvh,
Lone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar