09 januar, 2012

Julekort med tag

Så er hverdagen tilbage. I dag var første arbejdsdag efter en lang og skøn juleferie, som blandt andet blev brugt på at indrette mit nye arbejdsrum, som blev helt fantastiskt. Jeg skal vise billeder på et senere tidspunkt. 

I dag vil jeg vise yderligere 2 julekort som jeg lavede i ferie.

Det første hedder Tucked Tilda, som naturligvis er fra Magnolia:
Mønsterpapiret er fra Maja Design serien Vintage Winter, denne hedder"Snart är det jul". Kanten på Tilda's julestrømpe er dekoreret med "Rock Candy" fra Distress Stickles.



På forsiden er der en lille lomme, hvor der er en tag... På den ene side har jeg stemplet med Papirloftets stempel "Julehilsen", og på den anden side har jeg stemplet med "Varme knus" fra Inkido 


Indsiden af kortet: 

Bagsiden med min personlige stempel fra Inky Wings: 
Tak for kikket!

/Lone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar