15 januar, 2012

Christmas Candle

Jeg har stadig en del julekort jeg ikke har vist jer endnu, og for at vise at jeg ikke bare anvender Magnolia stempler tænkte jer at I skulle se nogle andre i dag.

Den første er fra Lilly of the Valley og hedder "Christmas Candle". Stemplerne fra LOTV er superfine, og er man ikke så interesseret i at farvelægge stempler kan deres fine design også fåes færdig lige til at klippe ud: www.lilyofthevalley.co.uk. Jeg farvelægger med Promarkers.


Mønsterpapiret er fra Basic Grey og hedder "Christmas Tree" fra serien Jovial. Stemplen "Julehilsen" kommer fra Papirloftet.


Borden er stanset med en Martha Stewart stans, denne hedder Loops. Blad er også gjort med en Martha Stewart stans. Hjørnerne er fra Kort og Godt, og bånd er købt på en rejse til Berlin.

Inde i kortet har jeg dekoreret begge sider og anvendt stemplen "Julens glæder" fra Inkido. 


Tak for kikken!

Mvh,
Lone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar