05 januar, 2012

Edwin on Christmas Eve

I dag bliver det meget blåt og hvidt...
Som I ved kan jeg godt lide Magnolias julestempler og indtil videre har I set kort med Tilda, men Tilda har en ven som hedder Edwin, og han passer perfekt til kort som skal være lidt mere maskuline.

Stemplen hedder Edwin on Christmas Eve, og Edwin kommer både med pakke og æbler. Mønsterpapiret er også denne gang fra Maja Design serien Vintage Winter, denne hedder "Snön glittrar".

Kortet er stående, en variant jeg ikke laver så ofte.


"From our Family" stemplen er også fra Magnolia, og hjørnediesene er fra Cuttlebug. Det er egentlig en firkant som jeg har delet, det blev egentlig meget godt, synes jeg. Lidt her og der er der pyntet med Paper Pearls. 
Edwin går i sneen, den har jeg lavet med en Snow Marker fra Uchida of America. Varmer man på den med en varmepistol får man bedre sneeffekten frem. Blomsterne er fra Reprint og bladene er stanset med en Martha Steward stans. Blonden har jeg købt på auktion, hvor jeg fik en hel pose med blandede bånd og blonder.

Inde i kortet: Denne Spellbinder hedder Label Twenty-Two og er otrolig anvendbar.  

Bagsiden med et firkantet personligt stempel fra Whimsy Stamps: 

Tak for kikket!

Mvh,
Lone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar