03 marts, 2013

Du är min skatt!

Hej alle kreative venner,

I onsdags fyldte min elskede mand år, og da jeg ikke var hjemme fik han dette brev med posten i stedet :)

Mönterpapiret er fra KaiserCraft og jeg syndes det passer fint til et mandligt kort.



Indsiden af kortet:



Födselsdagen fejrede vi i stedet fredag med middag på Mattias Dahlgrens restaurant Matsalen og overnatning på Grand Hotel. Det var utrolig luksus og herligt, og en dejlig start på weekenden.

Til dette kort har jeg anvendt:
Hvid og mörkgrå cardstock
Mönsterpapir: KaiserCraft "Vintage Timeless"
Dies: Cheery Lynn "French Pastry"; Tim Holtz "Hardware Findings"; Spellbinders "Labels One", "Decorative Labels Ones"; Marianne Design "LR0226", "LR0156", "LR0108"
Stans: Martha Stewart "Daisy Fan Deep"
Stempler: Vilda Stamps "V487"
Andet: Blonde

Tak for at du kikkede forbi!
Lone

2 kommentarer:

  1. Hej Lone!
    Så fint kort du gjort till Micke! Så fin text, är det en stämpel? Ska bli kul att höra hur du tyckte kursen i Sthlm var!
    Låter härligt med middag och övernattning, helgen fick en bra start! :)
    Kram från mig och hälsa skatten

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejs, Ja det är en stämpel från Vilda, tror jag har köpt den på Scrapdraken. Kursen var superbra, tar med min LO på onsdag, hoppas vi ses! Kram

      Slet