24 februar, 2013

12 Tags of 2013 - February

Hej alle kreative venner!

Uha, hvor tiden flyver afsted med lange dage på arbejdet, men heldigvis har jeg weekenden til at lade op til en ny uge, og ofte i selskab med en fantastik givende hobby :)

Som jeg nävnde i förre indläg deltager jeg i Tim Holtz udfordringen 12 tags of 2013, og februars tag står naturligvis i Valentines tegn.

Sådan ser Tims tag ud:



Og sådan blev min:


Lidt mere eksperimenterende denne gang, men stadig väldig lig orginalet.



I eftermiddag skal jeg til min förste mixed media kursus med den talentfulde Finnabair, det gläder jeg mig til.

Tak for at du kikkede forbi!
Lone

1 kommentar:

  1. Hej Lone!
    Ska bli spännande att höra hur kursen var! Har sett några av de andras fina alster därifrån. Hon ska ha kurs i höst igen, så jag funderar på att gå då. Är hemma och är sjuk idag, trist men jag fördriver tiden med att surfa runt bland bloggar och pysselbutiker :)
    Ha en bra vecka på resande fot så hörs vi sen!
    Big hug!

    SvarSlet