07 marts, 2013

ATC og tuturial

Hej alle kreative venner,

I går var jeg med i udfordringen A Tiny Challenge på Facebook gruppen "En kväll - en utmaning", hvor man skulle presentere 5 ATC (Artist Trading Cards). Da jeg masseproducerer ATC i öjeblikket til den store Perle- och Scrapmesse i Stockholm, var det lige en udfording for mig. Og hold da op hvor er alle superdygtige, og det er sjovt at se hvor forskellige alle er.

ATC opdeles i 3 grupper:
Edition - hvor alle kort er ens
Serie - hvor alle kort er forskellige, men lavet over samme tema
Unik - hvor alle kort er helt forskellige

Dette var mit bidrag - en edition som jeg kaller "Love letter".



Jeg fik mange söde og positive kommentarer til min edition, og fik også spörgsmål om hvordan jeg havde lavet kuverten, så her kommer en tuturial.

Ta et kvadratisk dobbelsidet mönsterpapir og marker midten - til min tuturial har jeg anvendt et 12"x12", på mine ATC anvendte jeg et 2"x2" papir.


Fold 2 diagonale hjörner ind mod midten.


Vend og fold de sidste 2 hjörner ind mod midten


Fold nu på midten henover de hjörner du netop foldede in mod midten. Dette er forsiden på dit kuvertkort.


Fold tilbage det hjörne som ligger bagerst på indersiden af kuverten


Lim siderne og fold hjörnet ned på fremsiden, og nu er kortet klar til pynt. God fornöjelse :)


Tak for at du kikkede forbi!
Lone

1 kommentar:

  1. Så fina Lone! Vad gulligt med det lilla kuvertet. Hoppas du mår bättre nu.
    Kram Karin

    SvarSlet