05 september, 2014

Sketchy Colors #223

Hej,

Inde på http://sketchycolors.blogspot.com/ er udfordringen i denne uge en skidse, og jeg blev inspireret til at lave et julekort.

Jeg valgte mønsterpapir fra Inkido, motivet kommer fra et klippeark, men jeg ved desværre ikke hvor det kommer fra.


Julestempelet er også fra Inkido.


Inde i kortet har jeg anvendt et andet mønsterark fra Inkido i det praktiske format 6x6".


Til dette kort har jeg anvendt:
Hvid og lysebrun cardstock
Mønsterpapir: Inkido - Forever Santa
Motiv - ukendt
Stempel: Inkido - Julhälsningar
Dies: Magnolia Doohickey - So wrapped snowflake
Pynt: Halvperler - Basic Grey; Blomster - Prima

Tak for at du kikkede forbi!
Lone

1 kommentar:

  1. Nydelig julekort!Flotte ark!
    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors denne uken og lykke til!
    KLem,Kari :)

    SvarSlet