23 september, 2014

#breathe

Hej,

Wow, jeg blev top 4 hos Sketchy Colors med det kort jeg visede i mit forige indlæg - helt utroligt :)

En gang imellem synes jeg at det er dejligt at lave et simplere kort end mange af mine andre designs, så plejer jeg at tage inspiration på Mojo Mondays blog, deres skisser er fine og enkle.
Igennem et stykke tid har jeg haft problemer med at Blogger tilter mine billeder, er der nogen som ved hvorfor?


Jeg har anvendt Pion Designs mønsterpapir Shoreline treasure, det bare oser af sol og sommer....


Bagsiden:



Til dette kort har jeg anvendt:
Hvid cardstock
Mønsterpapir: Pion Design - Shoreline Treasures
Stempler: Stampers Anomymous/Tim Holtz - #hashtag
Pynt: Tim Holtz - Trimmings; Prima - blomster; Panduro - Waxed Cotton String

Tak for at du kikkede forbi!
Lone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar