05 marts, 2014

Creative Chemistry 102 - Day 1

Hej,

I starten af året gik jeg Tim Holtz' opfølgningskursus Creative Chemistry 102. Jeg elsker hans teknikker, men jeg har indtil videre haft svært ved at oversætte dem til mine kort. Som en bonus denne gang, får man en eller flere tolkninger af hvordan teknikken kan anvendes på kort, så det er min udfording dette år - anvende alle disse skønne teknikker i praktiken.

Dette kursus er "bare" 5 dage, men hver dag laver man 5-6 tags, så der er stadig valuta for pengene. Temaet for dag 1 er Distress Paints, og her er alle dagens tags:


Distress Paint Marbling Technique:


Colored Crackle Technique:


Koolt!


Altered Surface Technique:


Mægtigt!


Eroded Metallic Technique:


Her fik jeg problemer! Jeg ved ikke om det var min køkkenrulle som var årsagen, men jeg er ikke tilfreds med resultatet. Men teknikken er fantastisk, så det er bare at kæmpe videre....


Stamping Resist Technique:


Det kan være lidt svært at se, men der er faktiskt stemplet med flere farver på en og samme gang:


Industrial Technique:


Mange fede teknikker allerede dag 1, og det jeg elsker er at de er lidt mere rå! Mine kort har en tendens til at blive søde og romantiske, men mange af Tims teknikker egner sig bedre til kort til mænd eller tuffe kvinder :)


Tak for at du kikkede forbi!
Lone

1 kommentar:

  1. Verkar vara väldigt kul att gå hans kurser. Jag ska gå den första snart tänkte jag, behöver lära mig lite av hans tekniker. Många fina tags, ska bli kul att se resten!
    Kram

    SvarSlet