11 november, 2012

Tea Thyme

Hej med jer,

I denne weekend var der Scrap & Pysselmässe på Vaksalaskolen her i Uppsala. Det var en god messe med mange fine ting, som kom kom i indköbskurven og på önskesedlen til jul :-)

Idag tänkte jeg at vise et kort med de skönne papirerne fra Primas kollektion "Tea Thyme", farverne og mönstrene er helt fantastiske og lige i min smag.

Jeg er vild med Cheery Lynns dies, og denne hedder "Sophie's Heart" og er utrolig detaljeret og fin. Blonden köbte jeg i sommer i Hune da jeg besögte Anne Just's fantastiske og inspirerende have.



Et close-up på Sophie's Heart.



Stemplen "Hjärtliga" er fra Inkido, og blomsten er fra Marianne Design.



Indsiden ad kortet, hvor jeg har valgt at lade de smukke mönsterpapirer stå for sig selv.



Bagsiden med mit personlige stempel fra Whimsy Stamps.



Tak for kikket!

Mvh,
Lone

Til dette kort har jeg anvendt:

Hvid og mörkrosa cardstock
Mönsterpapir: Prima Marketing "Tea Thyme"
Dies: Cheery Lynn "Sophie's Heart"; Marianne Design "LP0108"; Spellbinder "Classic Scalloped Circles", "Lacy Circles", "Label Eighteen"
Stempler: Inkido "Hjärtliga", KaiserKraft "Bird Cage"



Ingen kommentarer:

Send en kommentar