17 juni, 2014

Frantagé Embossing

Hej,

I en tid har jeg haft Frantagé Embossing og Mica liggende i skuffen, da jeg har set det på mange projekt, men jag har ikke selv anvendt det før nu! Jeg kan rigtig godt lide den effekt man får.

Mønsterpapiret er fra Lily of the Valley og motivet kommer fra Pion Design.


Her ser man Frantagé Embossingen blandet med Mica.


Denne gang valgte jeg at dekorere begge sider inde i kortet.


Stemplen er fra Tim Holtz, og desværre hænder dette vel lidt for ofte...


Til dette kort har jeg anvendt:
Hvid og brun cardstock
Mønsterpapir: LOTV "Country Lady"
Motiv: Pion Design "Från Mormors Vind"
Stempler: Tim Holtz "Stuff to Say" og "Simple Sayings"
Dies: Cheery Lynn Designs "Fanciful Flourish" og "Exotic Butterfly"
Blomster fra Prima
Frantagé Embossing og Mica fra Stampendous

Tak for at du kikkede forbi!
Lone




Ingen kommentarer:

Send en kommentar