24 maj, 2014

12 Tags of 2014 - May

Hej,

På Tim Holtz' maj tag er udfordingen at finde de udsmykninger som man holder af og komponere en fin installation. Det var utrolig sjovt at ligge til og trække fra - jeg har meget at vælge mellem :) Men sådan blev resultatet:


Saksen skulle selvfølgelig være med - ingen scrapbooking uden saks! Lynlåsen er faktisk 2 i 1, create eller skabe er naturligvis det, det hele drejer sig om, og bagved gemmer sig en sommerfugl, som er en anden favorit som ofte findes på mine kort.


Oooops, ser nu at min kærlighed blev halveret :) det var ikke meningen, men den findes heldigvis både i det fine lille hjerne, og i plakaten som er en lille hilsen til min bedre halvdel. Sidst men ikke minst en lille knap, som symboliserer det guld og glitter som også ofte sniger sig ind på mine kort.


En sjov lille udfording denne måned!

Tak for at du kikkede forbi!
Lone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar