16 december, 2013

Wintertime in Swedish Lapland julekort

Hej,

Glædelig 3. søndag i advent!

I dag har jeg 3 julekort med Pion Designs 2013 juleserie "Wintertime in Swedish Lapland". Motiven i denne serie er utrolig fine, og oser af gammeldags nostalgi - perfekte till vintagekort.

Det første er 15 x 15 cm:


Inde i kortet har jeg udnyttet begge sider for at få plads med dette smukke motiv - 100% julestemning:


Bagsiden:


Til dette kort har jeg anvendt:
Hvid cardstock
Mønsterpapir: Pion Design "Wintertime in Swedish Lapland"
Dies: Sizzix/Tim Holtz "Tag & Tie"
Stanser: Martha Stewart "Daisy Deep Fan"
Stempler: North Stamp "Julepost"; Kaiser Kraft "Check in"
Andet: Panduro - Paper Tape, Tim Holtz "Mirrored Stars"


Det andet kort er også 15 x 15 cm:


Inde i kortet:


Til dette kort har jeg anvendt:
Hvid cardstock
Mønsterpapir: Pion Design "Wintertime in Swedish Lapland"
Dies: Magnolia Doohickeys "Big Cozy Snowflake"
Stempler: Hobby Gros "Glædelig Jul"
Andet: Marianne Design Roser, Basic Grey Halfperls


Det sidste kort idag er 14 x 20 cm:


Close up på stemplen fra Inkido:


Inde i kortet:


Til dette kort har jeg anvendt:
Hvid og grå cardstock
Mønsterpapir: Pion Design "Wintertime in Swedish Lapland"
Dies: Sizzix/Tim Holtz "Vintage Cabinet Card", Whimsy Stamps "Corner Die Set"
Stempler: Inkido "Glædelig Jul"
Andet: Panduro - Paper Tape, Poinsetta, Inka Gold


Tak for at du kikkede forbi!
Lone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar