22 maj, 2012

If I had a rose....

Hej mine blogvenner,

Nu er foråret kommet til Sverige og jeg nyder haven i fulde drag. Mine rhododendron blomstrer overdådigt, jeg skal vis jer billeder næste gang. I dag skal I også få se blomster:

Dette kort er roser i alle former. Papiret er fra Pink Paisleys serie "London Market" og farverne er smukke og afdæmpede.
 

Den smukke tekst fandt jeg på nettet, og skrev ud den med skriftstypen Scriptina Pro.

Et close-up af hjertet fra Inkido, som er beklædt med papir fra Pink Paisley og malet med cracle paint "Rock Candy" fra Ranger.

Inde i kortet finde en hjemmelavet blomst og en flot fuglebursstempel fra Prima.

Bagsiden.
 

Nu skal jeg se Danmark gå til finalen i Melodi Grand Prix, ha en skøn onsdagsaften.

Mvh,
Lone



Ingen kommentarer:

Send en kommentar